Najczęściej zadawane pytania
Czy muszę korzystać przy zamówieniu z formularza?
Formularz jest po to, by ułatwić złożenie zamówienia. Jeśli masz z tym problem możesz oczywiście wysłać zwyczajnego meila: zamowienia@dostajni.pl, nie zapominając jednak o podaniu wszystkich danych typu: imię, nazwisko, adres, formę przesyłki, telefon również mile widziany. Twoje dane są chronione i są nam niezbędne wyłącznie do realizacji zamówienia. Zamówienia bez tych danych traktujemy jak anonimy i odpowiadamy na nie w ostatniej kolejności. Nie dotyczy to oczywiście stałych klientów.
Czy przed realizacją tabliczki otrzymam projekt?
Tak, wysyłamy projekt do akceptacji, prosząc zwłaszcza o wnikliwe sprawdzenie, czy nie wkradł się błąd we wpisywanych danych.
Ile trwa wykonanie projektu?
Maksymalny termin wykonania projektu to 7 dni roboczych. Zazwyczaj trwa to krócej.
Ile wynoszą koszty przesyłki?
Koszty wysyłki podane są w opisie danego produktu (lewa kolumna pod zdjęciem).
Czy mogę zmienić informacje widniejące na wzorze?
Tak. Ilość oraz konfiguracja danych na tabliczce jest dowolna. Pamiętaj jednak aby zachować umiar aby informacje były czytelne.
Czy mogę dodać swoje logo?
Tak. Możesz dodać swoje logo lub np. symbol rasy. Logo powinno być dobrej jakości (mile widziany wektor). Jeżeli nie masz swojego logo, a chciałbyś je mieć – z przyjemnością wykonamy projekt.
Ile kosztuje zaprojektowanie logo?
Cena wykonania projektu logo zaczyna się od 500 zł netto.
Jaki jest koszt wysyłki przy zamówieniu kilku produktów?
Jeśli produkty mieszczą się w jednej paczce, płacisz tylko za jedną przesyłkę.
Dlaczego odcień koloru mojej tabliczki różni się od zdjęć na stronie?
Mogą wystąpić różnice w odcieniach kolorów ponieważ każdy monitor wyświetla inaczej. Jeśli masz kilka urządzeń (laptop, smartfon, monitor) ten sam przedmiot na każdym z nich może mieć inny kolor. Jest to wynikiem kilku czynników, np. jasności , jakości matrycy, ustawień kontrastów, itp. Jeżeli nie jesteś pewien czy kolor będzie Ci odpowiadał – poproś o próbkę. Próbka jest bezpłatna, poprosimy Cię tylko o pokrycie kosztów wysyłki.
Czy przesłana fotografia jest odpowiedniej jakości?
Są dwie wytyczne jakości – techniczna i artystyczna:
– Techniczna – fotografia powinna być duża i ostra. Im lepszej jakości będzie fotografia tym ładniejszy będzie efekt końcowy. Każde powiększenie fotografii powoduje utratę jej jakości.
– Artystyczna – zastrzegamy sobie odmowę wykonania projektu z fotografii o niskich walorach artystycznych, a składają się na nie, mocno upraszczając: odpowiednie ujęcie, odpowiednie oświetlenie, odpowiednie przedstawienie obiektu.
Czy mogę reklamować błędnie wykonaną tabliczkę?
Tak, jeżeli błąd wyniknął z naszej winy. Jeśli z korespondencji wynika, że błąd leży po stronie klienta, reklamacji nie uwzględnimy. Przed zrealizowaniem produktu wysyłamy projekt do zatwierdzenia. Po zatwierdzeniu projektu przez klienta wszystkie naniesione dane uznajemy za poprawne. Po pisemnej akceptacji projektu przekazujemy go do realizacji. Po zrealizowaniu tabliczki nie ma możliwości naniesienia żadnych poprawek, dlatego bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich danych na projekcie.